Doprava zdarma
Ochotná podpora
Ověřený eshop
 

Často kladené otázky



  • Doprava a dodací lhůta
  • Vrácení a reklamace zboží
  • Nákup zboží a registrace

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Dodání zboží až k Vám domů trvá maximálně 12 pracovních dnů.

Jaký je způsob dopravy?

Zásilku Vám doručí kurýr doručovací společnosti Česká pošta na dodací adresu, která byla uvedena v objednávce.

Je možná platba v hotovosti při převzetí zboží?

Ano. V případě, že jste zvolili způsob platby na dobírku, můžete zaplatit kurýrovi v hotovosti.

Informuje mě kurýr před doručením zásilky?

Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, avšak povinnost telefonického upozornění nemají. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky a telefonním číslem na doručující depo, případně na doručujícího kurýra.

Co když jsem v práci?

V takovém případě si jako dodací adresu uveďte adresu Vašeho pracoviště.

Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď, kterou hledáte kontaktujte naši zákaznickou podporu ZDE.

Jak reklamovat nebo vrátit zboží?

V případě, že chcete vrátit zboží z důvodu reklamace, odstoupení od smlouvy nebo výměny zboží za jinou velikost, vhodně zabalte zboží, které musí být nenošené, nepoškozené, s originálními visačkami a odesláno poštou doporučeně, ne na dobírku do 14 dnů od převzetí zboží.

DOPORUČENĚ na adresu:

ALABO Depo Hodonín 70 P.O. BOX 3 695 07 Hodonín



Na jakou adresu mám zaslat zboží?

DOPORUČENĚ na adresu:

ALABO

Depo Hodonín 70

P.O.BOX 1

695 07 Hodonín

Dokdy mohu vrátit zboží?

Z důvodu výměny velikosti nebo odstoupení od smlouvy nám můžete zaslat zboží do 14 dnů od převzetí.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace se snažíme vyřídit ihned, ale vyhrazujeme si 3-5 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží a ve složitějších případech reklamace do 30 dní.

Jak dlouho trvá výměna zboží?

Novou objednávky vytvoříme do 7 dnů od doručení zboží k nám. Následně trvá maximálně 9 pracovních dní do doručení nového zboží.

Kolikrát mohu vyměnit zboží?

Vaše zboží Vám vyměníme jednou. Při opakované výměně Vám vrátíme Vaše peníze.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Vaše peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od doručení zboží k nám.

Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď, kterou hledáte kontaktujte naši zákaznickou podporu ZDE.

Jak nakupovat?

Na naší stránce si můžete nakoupit zboží tak, že si vyberete konkrétní zboží z katalogu produktů a kliknete na vybrané zboží. Tato akce Vás přesměruje do detailu produktu, kde si nejprve vyberete dostupnou velikost zboží a přidáte jej do svého košíku.

Po vyjmutí všech věcí, které chcete nakoupit, klikněte v pravém horním rohu na nákupní košík, kde najdete přehled své objednávky. Po vyplnění potřebných údajů a způsobu platby, objednávku potvrdíte.

Pokud jste již registrován, přihlaste se přes "Můj účet"

Po potvrzení objednávky Vám zašleme potvrzovací e-mail na adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

Objednávka Vám bude doručena do 7-12 pracovních dnů, pokud je tak uvedeno v detailu produktu.

Je registrace povinná?

Ne. V našem e-shopu Vás neomezujeme a nákup není podmíněn registrací.

Jak zjistím, která velikost mi sedí?

V případě, že si nejste jisti velikostí, pomůže Vám naše tabulka velikostí.

Co když zjistím, že zboží mi nesedí až po prvním vyzkoušení?

To není žádný problém. Zboží můžete bez problému vyměnit. Více informací o vrácení zboží v záložce Vrácení a reklamace zboží.

Dá se oblečení vyzkoušet před nákupem na prodejně?

ALABO je internetový obchod a nedisponujeme kamennými prodejnami. Zboží ale můžete vyměnit po vyzkoušení bez jakéhokoliv problému.

Jaké jsou možnosti platby?

Zaplatit můžete kurýrovi v hotovosti nebo máte možnost zaplatit předem při vytvoření objednávky platební kartou nebo službou PayPal.

Je možné sloučit několik mých objednávek?

Ano. U nás je možné sloučit několik objednávek avšak pouze v případě, že každá objednávka obsahuje stejný způsob platby. V tom případě můžete kontaktovat zákaznickou podporu ZDE.

Mohu objednávku zrušit?

V případě, že jsme Vaši objednávku ještě neodeslali, můžete požádat o zrušení objednávky naši zákaznickou podporu ZDE.

Přijde mi potvrzení o zaslání zboží?

Ano, jakmile Vám zboží odešleme, přijde Vám oznámení na e-mailovou adresu, kterou jste zadali do objednávky a v den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat kurýr.

Nedostal jsem e-mail s potvrzením o mé objednávce.

Je možné že byl chybně zadaný e-mail při vytváření objednávky nebo máte naši zprávu v sekci spam popřípadě reklama. Pokud jste potvrzení nenašli, kontaktujte naši zákaznickou podporu ZDE.

Jak se zaregistruji?

Registrovat se můžete ZDE.

Zapomenuté heslo.

V případě, že jste zapomněli heslo můžete si ho obnovit ZDE.

Zaslání zapomenutého hesla.

Zapomenuté heslo Vám přijde na e-mail, který jste zadali při registraci. Pokud Vám nepřišlo, zkontrolujte si složky spam nebo reklama. Pokud jste ho nenašli, kontaktujte naši zákaznickou podporu ZDE.

Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď, kterou hledáte, kontaktujte naši zákaznickou podporu ZDE.