Doprava zdarma
Ochotná podpora
Ověřený eshop
 

Doprava a poštovné

Zásilky jsou výhradně doručovány:

 

Českou poštou (www.ceskaposta.cz)

 

ZPŮSOB DORUČENÍ A PLATBY

do 1040 Kč

nad 1040 Kč

ČP - NA DOBÍRKU

100 Kč 

26 Kč

ČP - PŘEVODEM / KARTOU

100 Kč

ZDARMA

 

 

V jakém časovém rozmezí vybavujete a odesíláte objednávky?

Pokud není uvedeno jinak, dodací doba je 7-12 pracovních dnů od vytvoření objednávky z důvodu, že zboží skladem nedržíme. Může se stát, že se nám zásilky zpozdí z důvodu svátků v týdnu, nebo prodlení ze strany dodavatele, za což samozřejmě nebereme zodpovědnost. Vaše objednávka Vám bude doručena nejpozději do 48 hodin od předání námi, české pošte. O odeslání zboží budete informováni prostřednictvím emailu.

Pracovníci ČP doručují zásilky v pracovních dnech, nejčastěji v době od 8:00 do 18:00. Vše záleží na místě dodání, počasí i na samotném dopravci.

 

Deklarovaný čas dodání se může prodloužit z důvodu problému při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů ze strany České pošty.

 

Mohu sledovat, kde se můj balík nachází?

Ano, samozřejmě, jakmile budete informováni emailem, že vaše objednávka bude doručována, můžete sledovat pohyb zásilky prostřednictvím linku v emailu.

 

Informuje mě někdo před doručením zásilky?

Ve většině případů pracovníci ČP volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit -  nejsou povinni takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky.

 

Co když se zásilka po odeslání opozdí?

Nejjednodušší je kontaktovat dopravce na telefonních číslech uvedených níže.

Česká pošta 840 111 244 (v pracovních dnech 7:00 - 19:00)

 

 

POZOR! Před převzetím zásilku zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s pracovníkem pošty zápis o poškození a kontaktujte naši Zákaznickou podporu.